מאגר יועצים דיגיטלי חכם

עפ”י הנחיות חוזר מנכ”ל משרד הפנים  8/2016 וסיכום המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, החל מ– 1 בינואר 2018 נדרשת כל רשות מקומית בישראל, להחזיק מאגר שהוכן מבעוד מועד ובו רשימת  מציעים במגוון תחומים אליהם ניתן לפנות כדי להתקשר עימם ללא מכרז “לביצוע עבודה מקצועית הדורשת ידע ומומחיות מיוחדים או יחסי אמון מיוחדים כגון עבודות תכנון, פיקוח, מדידה, שמאות, ייעוץ וכיוצא באלה (תקנה 3(8) לתקנות העיריות

כלומר,  מעתה  כל רשות מקומית שאינה מעוניינת לפרסם מכרז בכל פעם שתיזקק ליועץ, נדרשת להקים מבעוד מועד מאגר יועצים מתוכו תבחר את היועץ עמו תרצה להתקשר.

אנו מציעים לרשויות מקומיות מערכת ניהול ייחודית ומתודולוגיה שפיתחנו לאחרונה שפותחה בדיוק כדי להתמודד עם צורך זה. המערכת שמותאמת לצרכי הרשות המקומית, מאפשרת ליועצים להגיש באופן אוטונומי מועמדות להיכלל במאגר יועצים שמקימה רשות מקומית, בתהליך דיגיטלי מלא במהלכו נבנה באופן אוטומטי מסד נתונים שיטתי המכיל את כל הפרטים המזהים של המועמדים ואת כל המסמכים שצרפו בהתאם לתנאי הסף שקבעה הרשות המקומית לכל מקצוע ומקצוע.

למערכת מודול שליפה לפי כללים מתוך המאגר, מודול פניה דיגיטלית ליועצים מאושרים כדי שיגישו הצעה בנושאים שעל הפרק ומודול קליטה והשוואה של הצעות יועצים.

אנו ממליצים לרשויות מקומיות המעוניינות לבנות מאגר יועצים לא לפעול בדרך הקשה  ולבקש מיועצים להגיש מסמכים לתיבת מכרזים שכן כך לא מייצרים מאגר מסמכים אלא ערימת מעטפות.

המערכת מבצעית ופועלת כבר במספר ערים בישראל.

לפרטים נוספים ולתאום פגישה בנושא הקמת מאגר יועצים דיגיטלי מנוהל – אנא פנו אלינו באמצעות כפתור קישור זה.