שירות ומערכת לאיתור וניהול קולות קוראים

שירות ומערכת לאיתור וניהול קולות קוראים

חב' ארמה, המתמחה בניהול, מערכות מידע וכלכלה מוניציפלית, מציעה לרשויות מקומיות פתרון מקורי, מקצועי ומוכח, הפועל בערים, מועצות מקומיות ומועצות אזוריות בישראל כבר למעלה מ-6 שנים ומאפשר לגייס באופן אפקטיבי תקציבים מקולות קוראים.

באמצעות השירות שלנו ומערכת הניהול הוובית  kolot המשוכללת מסוגה, שנעמיד לרשותכם, אנו מאפשרים לרשויות מקומיות:

  • לדעת על כל פרסום של קול קורא "בזמן אמיתי"
  • להבין באופן שלם ומהיר מה נדרש לבצע כדי לתת מענה
  • לקבוע ולמנות אחראי להגשה שיכתוב מענה איכותי ויגישו בזמן
  • לנהל ולתעד את תהליך ההגשה ולוודא שכל תמיכה מטופלת
  • חשוב ביותר – לבצע בקרה ממוחשבת על הגעת הכספים לאחר ההגשה והזכייה

?איך זה עובד

איתור – באמצעות מתודולוגיה ייחודית וכלים מתאימים אנו מאתרים "בזמן אמיתי" כל קול קורא, תמיכה ומקור מימון (להלן "קול קורא") המתפרסם על ידי הממשלה, גופי הסמך שלה וגופים ציבוריים אחרים, בכל מדיה רלוונטית (עיתונות, אתרי אינטרנט, מרכב"ה, לפ"ם, מכתבים ממוקדים, אתרי מכרזים וכו') ומיועד לתמיכה ברשויות מקומיות.

ניתוח ותמצות – החברה מנתחת בקפדנות, ע"י צוות בראשותו של מומחה לכלכלה מוניציפלית – אריה מצליח,  כל קול קורא שמאותר. כל המידע הנדרש להגשה אפקטיבית של המענה על ידי הרשות המקומית  מאוגד במסמך קצר ורהוט המנוסח ע"י בעלי מקצוע "שמבינים שלטון מקומי"

אנו  מכנים את המסמך הזה "מסמך התרעה" (מלשון  תרועה…). בין הפרטים המופיעים במסמך ההתרעה: תמצית התמיכה בלשון ברורה,  שם המפרסם, תאריך אחרון להגשה, תנאי הסף, מאצ'ינג נדרש, נוסח ההודעה שהתפרסמה, מסמך התבחינים, איש הקשר אצל הגורם המפרסם וכו'.

הפצה דיפרנציאלית של המסמך ללקוחות – המסמך מופץ באמצעות רובוט הפצה מקצועי מוגן ספאם, באופן דיפרנציאלי לדוא"ל האישי של בעלי התפקידים הרלוונטיים לכל תמיכה ברשות  המקומית.

מסמך ההתרעה מופץ רק לרשויות מקומיות שעומדות בתנאי הסף לתמיכה הספציפית  ובתוכן למכותבים קבועים וכן לבעלי התפקידים ברשות הממונים על תחום התמיכה המתאים – כל מקרה לגופו – בתיאום מוקדם בין הרשות המקומית לחברה.

מערכת ניהול משוכללת מסוגה לבקרת הטיפול וההגשה והגעת הכספים – אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מערכת ניהול משוכללת ועוצמתית בענן, יחידה מסוגה, בשם kolot , שפותחה בשיתוף פעולה עם עשרות לקוחותינו ומותאמת כל העת לדרישותיהם.

המערכת מאפשרת לבצע בקרה ומעקב אחרי הטיפול בהגשת בקשת התמיכה לקול הקורא ובהמשך לעקוב אחרי הגעת הכספים מהגוף התומך. למערכת חיבור לוגי לפורטל מרכב"ה! המערכת פועלת בסביבת ענן מאובטחת ומחייבת רישוי אישי. מערכת kolot רספונסיבית, תואמת סביבת אנדרואיד ו- IOS יש בה ממשק הפקת דוחות גמיש, תצוגות מרהיבות, ממשק BI, תיעוד לוג, api פתוח לחיבור למערכות חיצוניות, מערכת התרעות  במייל ובסמס (אופציונאלי) ועוד.

מענה טלפוני – אנו מעמידים לרשות לקוחותינו, בשעות העבודה, מענה טלפוני (ובנוסף בצ'אט ובמייל) שתכליתו לברר כל סוגיה הקשורה להתרעות ששלחנו.

נוהל עירוני – החברה מסייעת ללקוחות המעוניינים בכך, כחלק מהשירות, בגיבוש נוהל עירוני לטיפול יעיל ונכון בתהליך מיצוי תקציבי הקולות הקוראים והתמיכות, על בסיס הניסיון הרב שצברה בתחום.

שירותי הגשה – רשויות מקומיות המעוניינות בקבלת סיוע קבוע או נקודתי בהגשת בקשות תמיכה לקולות קוראים יטופלו ע"י שותפינו העסקיים לנושא, קבוצת ברניר, חב' ראיית החשבון הגדולה ביותר הפעילה במגזר המוניציפלי בישראל – המפעילה צוות רואי חשבון המתמחה בכתיבה ובהגשת מענים לקולות קוראים עבור רשויות מקומיות.

תוצאות מוכחות

ב-6 השנים האחרונות עיריות ומועצות המשתמשות בשירות שלנו ובמערכת הניהול והבקרה kolot מעידות על כך שמיצוי הכנסותיהן מתחום הקולות הקוראים השתפר באופן משמעותי.

לקבלת פרטים נוספים, אנא לחצו כאן

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support